ČESTA PITANJA

🛒 Naručivanje

question_mark

Da li mogu da izmenim ili otkažem porudžbinu?

Porudžbinu je moguće otkazati bez ikakvih troškova u roku od 2 sata nakon porudžbine ili do trenutka predaje kurirskoj službi (zavisno od toga šta prvo nastupi).

Pošiljke obično predajemo u prepodnevnim časovima i sve poručeno do tog trenutka se pakuje i unosi u sistem kurirske službe, pa je poželjno što pre obavestiti nas o otkazivanju.

Zahtev za otkazivanje pošaljite e-poštom na podrska@reklamacije.org. Dovoljno je naznačiti temu poruke „otkazivanje“ i u sadržaju navesti ime, prezime, adresu i broj porudžbine (ako ga imate).

question_mark

Kada ću biti obavešten o statusu porudžbine?

Nakon što plasirate porudžbinu, stići će obaveštenje sa potvrdom na Viber/SMS. Nakon toga izvršićemo selekciju, pakovanje i predaju pošiljke kurirskoj službi.

Uobičajena praksa je da Vas, ujutru, pre isporuke kurirska služba obavesti SMS porukom.

Za određenja manja mesta, kurirska služba vrši isporuku jednom nedeljno.

🚚 Dostava

question_mark

Ko se brine o isporuci?

Partnerska kurirska služba se brine za isporuku. Pre isporuke će stići obaveštenje. Internet prodavnica sarađuje sa kurirskom službom Bexexpress.

question_mark

Koliko se čeka isporuka?

Isporuka najčešće traje 1 do 2 radna dana.

Kurirska služba dostavlja naručenu robu u roku koji je sama opredelila, mi nemamo uticaj ili odgovornost za rad kurirske službe. Iz ovog razloga, ne garantujemo rok isporuke.

Ukoliko isporuka traje duže od 4 radna dana, kontaktirajte nas kako bismo proverili status porudžbine.

question_mark

Da li nudite besplatnu isporuku?

Samo ako je tako naznačeno na stranici. U suprotnom, cena dostave je fiksna i iznosi 400 RSD.

question_mark

Kada mogu da preuzmem pošiljku?

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8–16 časova. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

question_mark

Šta ukoliko ne preuzmem ili odbijem prijem pošiljke?

Odbijanje paketa ne smatra se odustajanjem od kupoprodajnog ugovora, budući da ne predstavlja nedvosmislenu izjavu o odustajanju. Kupac je dužan da prihvati paket i izvrši plaćanje kupoprodajne cene. Ukoliko korisnik ne primi ili odbije da prihvati paket, smatraće se jednostranim i nenajavljenim odustajanjem, kojim se ne otkazuje ugovor. Korisnik snosi nastale troškove, koji uključuju administrativne troškove, toškove za pakovanje, otpremu, i povratnu isporuku. Račun u iznosu od 3.000 RSD, će se ispostaviti korisniku na ime svih ovih troškova. U slučaju neizvršenja plaćanja računa naplata će se poveriti kompaniji koja se bavi naplaćivanjem dugova.

question_mark

Da li vršite isporuke na Kosovo i Metohiju?

Partnerske kurirske službe, nažalost, ne vrše isporuku pošiljki komercijalnog sadržaja na teritoriju Kosova i Metohije (RS).

question_mark

Da li mogu lično da preuzmem artikle?

Nažalost, nije moguće lično preuzimanje u prostorijama naše firme. Firma je registrovana sa šifrom delatnosti: 4791 Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta i u obavezi smo da šaljemo kurirskom službom i imamo uplate na račun.

💳 Plaćanje

question_mark

Koje načine plaćanja prihvatate?

Naše proizvode moguće je platiti:

  • pouzećem (prilikom dostave)
  • uplatom na račun (potrebno je da nas kontaktirate kako biste dobili instrukciju za plaćanje)
  • karticom prilikom isporuke
  • karticom na sajtu (potrebno je da nas kontaktirate kako biste dobili link za plaćanje)
question_mark

Šta predstavlja osiguranje paketa?

Osiguranje paketa je benefit kupaca koji žele dodatnu sigurnost prilikom transporta proizvoda.

🎁 Pokloni i promotivne ponude

question_mark

Šta je poklon iznenađenja?

Evo jedne lude činjenice. Čak 72% kupaca dodaje poklon iznenađenja u svoju porudžbinu!

Paket iznenađenja je benefit kupca koji želi da okuša sreću.

Prilikom popunjavanja formulara za porudžbinu, opredeli se za poklon iznenađenja i dobićete vredan proizvod iz ponude po smešnoj ceni.

📦 Reklamacije i povraćaj

question_mark

Kako da vratim proizvod i dobijem povraćaj novca?

  • Ako želite da vratite proizvod i dobijete povraćaj novca, zakazaćemo kurira da preuzme paket i po prijemu proizvoda izvršiti refundaciju na broj računa koji pošaljete.
  • Pravo na odustanak imate u roku od 14 dana, a uslov za povraćaj novca jeste da je vraćeni proizvod nekorišćen, neoštećen i neotpakovan. Po prijemu pregledaćemo proizvod i nakon toga refundirati sredstva u roku do 8 dana.
  • Povraćaj novca je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa. Poštarina se ne refundira. Prilikom vraćanja, kuriru predajte adekvatno upakovan paket tek kada izda potvrdu o preuzimanju, a u paketu vratite i fiskalni račun koji je stigao.
question_mark

Dobili ste oštećen ili nefunkcionalan proizvod?

  • Ako proizvod koji je stigao ne funkcioniše ispravno ili je oštećen, odmah pri otvaranju paketa nas obavestite o tome, zakazaćemo kurira da preuzme paket. Prilikom vraćanja, kuriru predajte adekvatno upakovan paket tek kada izda potvrdu o preuzimanju, a u paketu vratite i fiskalni račun koji je stigao.
  • Po prijemu ćemo pregledati proizvod. Kada je reklamacija prihvaćena refundiraćemo sredstva u roku do 8 dana, a kada je odbijena obavestiti vas o tome. Povraćaj novca je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa.
  • Umesto povrata sredstava možete izabrati zamenu za isti ispravan ili za neki drugi proizvod. Ako je zamenski proizvod skuplji od prvobitno poručenog, plaćate samo razliku. Ako je zamenski proizvod jeftiniji, vraćamo razliku uplatom na tekući račun kupca.